Re: [Linux-programlama] Yazilim lisans suresi

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@belgeler.org)
Date: Thu 03 Mar 2005 - 03:39:41 EET

Selam,

Kod açıp açmamak, tamamen yazılımınızı nasıl lisansladığınıza veya
müşterinizle nasıl bir anlaşma yaptığınıza bağlı. Yani sözleşmelerle
ilgili kanunlar nelerse onlar uygulanır. Bunun için özel bir yasa
olduğunu sanmıyorum. Emin olmak istiyorsanız en iyisi
www.yargıtay.gov.tr 'ye bakmaktır.

Esen kalın,
Nilgün

Perşembe 3 Mart 2005 01:02 sularında, Alper OZMALKOC şunları yazmıştı: