Re: [Linux-programlama] X Window için program nasıl geliºtirilir?

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 01 Mar 2005 - 16:56:39 EET

Selamlar..
> yazmak istediğim program farenin kontrolünü ele geçiricek
> mozilla penceresine klik yapacak.
>
> bunu XGrabPointer() ile yapmak mümkün mü?

Gayetle mümkün ama, bu işi yapmanın daha doğru yolları olabilir. Mesela,
niyetiniz mozilla'nın focus alması ise daha güzel yollarını bulursunuz
sanıyorum. Bir yere klikliyorsunuz. Burada neye kliklemeyi ümit
ediyorsunuz? Farzedelim bir toolbar butonu. Adam oradan toolbarı
kaldırırsa, programınız ne hale düşer? Pencere boyutları değiştiyse?
Bunların sonu bucağı gelmez.

Bu yüzden konuyu biraz daha açarsanız, daha kesin fikirler sunabiliriz
sanıyorum.

Saygı ve sevgiler..