[Linux-programlama] pear

From: akuma3 (akuma3@mynet.com)
Date: Wed 22 Jun 2005 - 12:57:06 EEST

Arkadaslar ben suse 9.2 ye bi türlü pearı kuramıyorum.
Aslında yapmak istediğim kullanıcının sınırlı yetkilerle
veri tabanına resim ekletmek. PHP kullandığım
 için pear da hazır bi sınıf olduğunu söylediler.
Lütfen şu üç isteğimden birini gerçekleştirmeme yardım edin

1 -> Suse 9.2 ye bi türlü pearı kuramıyorum. NAsıl kurarım?

2->php ile yazılmış kullanıcının veri tabanına resimleri
 upload eden kodlar.

3->yada pear ın bu konudaki sınıfı || kodlar