Re: [Linux-programlama] GLib Key value parser

From: Aykut KOÇAK (aykutkocak@superonline.com)
Date: Tue 21 Jun 2005 - 15:37:59 EEST

Merhaba,

Cevap için teşekkür ederim. Dünden beri yaptığım araştırmalardan ( gdb, valgrind, vb... ) pek birşey çıkmadı. hata libc'den kaynaklanıyo görünüyordu. Temel olarak Glib ve libc arasında bellek yönetimi ile ilgili bir karmaşa olsa gerek. sonuçta kod parçasında özellikle malloc/free parçalarını g_malloc/g_free ile değiştirdim. ( Aslında baştan öyle yazmam gerekirdi :) ) Ve sorun ortadan kalktı.

Ama yine de GLibc pek masum bir kütüphane değil. Bu yüzden thread'ler içinde GLibc fonksiyonlarını kullanmak zorunda kalabilirim.

Göreceğim...

Selamlar...