[Linux-programlama] Re: PostgreSQL - lo_export?

From: Volkan YAZICI (yazicivo@ttnet.net.tr)
Date: Tue 14 Jun 2005 - 14:28:46 EEST

On Tue, Jun 14, 2005 at 02:15:49PM +0300, Ahmet ERDOGAN wrote:
> verdiğiniz linkleri hiç kontrol ettinizmi ?

Armut piş ağzıma düş demeden önce, "postgresql.org'a ben bir gitsem de
bu meretin dökümantasyonu bir göz atsam." diye 30 saniyelik bir nöron
sinapsında bulundunuz mu?

Kaldı ki, ben o adresleri direk klavyeden yazdım. Aynı siteye yüzlerce
kez girince, bir daha kopyala-yapıştır yapmak istemedim. Verdiğim adresin
dizin yapısı yanlış olabilir ama dosya adı kesinlikle doğruydu.

Herneyse, iyilik yap denize at. Ben adama (türkçe açıklaması hiçbir
yerde bulunmayan bir konu hakkında) 1.5 sayfalık bir mesaj yazıyorum,
aldığım cevap yukarıda.

Kusura bakmayın, o adresi bulamayarak kaybettiğiniz zaman için çok
üzgünüm.