Re: [Linux-programlama] csharp exe sini framework olmadan calistirmak

From: Caner (ckurt@tasarimnoktasi.com)
Date: Sun 12 Jun 2005 - 19:52:28 EEST

  Dostum iyi diyosun güzel diyosun ama C#, C gibi genel endüstriye
yönelik tasarlanm?s, bir dil deg(il .NET platform'u için tasarlanm?s,
bir dil.C# bir programalama dilidir demek ile ActionScript bir
programlama dilidir demek aras?nda bir fark göremiyorum. C#
yorumlay?c?s? veya ActionScript yorumlay?c?s? veya derleyicisi
haz?rlanmas? onlar?n, belli bir platforma göre yorumlanmak üzere
tasarlanm?s, oldug(u gerçeg(ini deg(is,tirmez.
  Ayr?ca arkadas,?nda söyledig(i gibi buras? linux-programlama, yani
Linux çekirdeg(i veya bunu kullanan is,letim sistemleri için bir liste,
sen ise Windows is,letim sistemi için programlama sorusu soruyorsun.
  Olurda Linux için C# derleyicisi veya yorumlay?c?s? ç?karsa(Ki
buna ben ihtimal vermiyorum, olsa bile tutmaz!) o zaman linux'ta
C# nas?l kullanabilirim diye sorarsan, o zaman bu listeye uygun
bir soru olur.Hatta s,uan yokken bile sorsan buraya uygun düs,er
ve bizde "Yapamazs?n!" deriz.