Re: [Linux-programlama] PostgreSQL - lo_export ?

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Fri 10 Jun 2005 - 20:45:10 EEST

Merhaba,

On Fri, 10 Jun 2005, Ahmet ERDOGAN wrote:

> Merhabalar Devrim bey,

Farkettiyseniz, geçen gün triggerlar ile ilgili sorunuzu da direk adımı
verdiğiniz için yanıtlamadım.

Bir üst katta bu sorularınızı yanıtlamak için bekleyen canavar gibi bir
genç var, sadece bana soruyorsunuz diye yanıtlamıyor, bilesiniz.

> C++ kullanarak lo_import ile veritabanıma gönderdiğim bir resim dosyasını
> lo_export ile almaya çalışıyorum ancak dosyayı sunucu'nun data klasörüne export ediyor
> bu dosyayı istemci makinaya nasıl aldırabilirim ?
>
> biraz araştırma yaptım ve lo_oid diye bir fonksiyonla karşılaştım
> bunu ilk kez duyuyorum aydınlatırsanız sevinirim

Bahsettiğim kişi yanıtlasın bu sorunun yanıtını, tam da bugünlerde
bunlarla uğraşıyordu...

--
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr