Re: [Linux-programlama] PHP5 Karakter Sorunu

From: Erdal YAZICIOĞLU (erdal.yazicioglu@gmail.com)
Date: Wed 08 Jun 2005 - 13:42:38 EEST

:))) Evet haklsınız Googlamak nerden çıktı :)))) Googlamış gördüm kendimi
:)) Her neyse..

İşin özü şöyle...

Aslında bu program benim bilgisayarımda PHP4 ve MYSQL ile sorunsuz
çalışıyor. MYSQL Administrator ile yedekleme aldım. Daha sonra bu dosyayı
sunucuya yükledim. Lokal de çalışan server da çalışmadı....Bunu PHp5
forumlarında görmüştüm diye hatırlıyorum bulursam sizlered eiletirim

ps: Yukarıda hiç ingilizce kelime kullanılmamıştır :)