Re: [Linux-programlama] php ile dosyaya yazarken

From: mohikan (mohi_chan@yahoo.com)
Date: Tue 07 Jun 2005 - 17:13:42 EEST

aslında gördüğün o kare işareti satır sonu karakteri,
dosyaya baktığın editörden kaynaklanıyor olabilir. başka bi editör ile bakmayı dene

kohlit@icqmail.com wrote:

merhaba;

$handle = fopen("data.txt", "w");
$kelime = "merhaba". "\n" ."dünya";
fwrite($handle,$kelime);
fclose($handle);

yukardaki kod dosyaya
merhaba"kare"dünya
yazdırıyor.fakata ben dosyaya
merhaba
dünya
yazmasını istiyorum.

burda "kare" den kastım kareye benzeyen karakter. bu karakteri saga sola kopyaladıgımda enter etkisi yapıyor ama dosyada goruntuden ibaret.

$kelime = "merhaba". chr(13) ."dünya"; seklinde de denedim fakat degisen bir sey olmadı.

nedir??

saygı, sevgi.

# bildigim tek sey hicbirsey bilmedigim
# The only thing I know is that I know nothing