[Linux-programlama] PostgreSQL - Trigger ?

From: Ahmet ERDOGAN (corsair@linuxcuyuz.biz)
Date: Mon 06 Jun 2005 - 22:39:32 EEST

Devrim bey Merhabalar

benim deneme isimli bir postgresql tablom var içerisinde de
Id ve dene isimli iki alanım var ve küçük bir trigger denemesi yaptım :)

begin
  update "Deneme" set dene = 'okey' where Id = new.id ;
  return null;
end;

trigger 'ımı bağladığım fonksiyona bu satırı yazdım ve sorunsuz çalıştı :)
yani dene sütunundaki bulunduğum kayıta otomatik olarak okey yazdı.
benim sormak istediğim bu new ne anlama geliyor ?

aceba bulunduğum satırdaki diğer bir hücreye trigger ile veri girişi yapmak
için
farklı bir yöntem kullanılıyorda benmi kulağımı terten gösterdim :) ?

Saygılar kolay gelsin .....