[Linux-programlama] Router Arkasına Bağlantı Açma..

From: Mehmet NISANCI (tiexpert@gmail.com)
Date: Sat 04 Jun 2005 - 09:28:22 EEST

Selamlar.

Benim Sıkıntım daha doğrusu nasıl yapıldığını öğrenmek istediğim.. P2P
içindemidir değilmidir onuda bilmiyorum gerçi neyse... Router
Arkasındaki İç Hattaki Bir Makineye Nasıl bağlantı açarım.

Ufak bi server programı yazdım 5006. portu dinliyor bide client yazdım
server'a bağlanmak istiyorum izin wermiyor aslında işin özü Router
Arkasındaki Makineye Nasıl Bağlanırım..
NAT ws olmadan.. ki MSN bunu yapıyor.. Dosya Gönderimi Esnasında..
NAT'da açık değilken..

Bunlarla İlgili Socket Programlama Linkleri ws werebilirseniz çok sewineceğim.

Teşekkürler...

--
Saygılarımla