Re: [Linux-programlama] kullanici bilgilerine ulasmak

From: Serdar Kısabacak (serdarsbc@gmail.com)
Date: Tue 10 Jan 2006 - 22:19:39 EET

arkadaşlar öncelikle bayramınızı kutlarım
daha önce yazmıştım ama problemi çözemediğimden tekrar bir danışalım
dedim. suse 10 sürümü altında kylix kurdum ancak çalıştıramadım. reg
dosyası ev dizini altında. daha önce redhat 9 kullanıyordum ve herhangi
bir sorunla karşılaşmamıştım. program bir türlü çalıştırılamıyor. acaba
suse altında kylix kullanan arkadaş varmı.