Re: [Linux-programlama] programlama sorusu ?

From: Recai Oktas (roktas@omu.edu.tr)
Date: Fri 06 Jan 2006 - 14:30:48 EET

* Nejat AYDIN [2006-01-06 12:11:53+0200]
> Recai Oktas wrote:
[...]
> Önceki mesajlarımı, kullanılan shell'in GNU Bash olduğunu varsayarak
> yazmıştım. Bu shell'in Linux için taşınabilir olduğunu kabul edebiliriz.

Yazdiginiz betikte "#!/bin/sh" yerine "#!/bin/bash" kullandiginiz muddetce
evet tasinabilir. :-) Saka bir yana, Dash/Ash uzerinden ornek vermemin bir
nedeni var. BusyBox Ash kullaniyor (Dash'e gecmis veya gecebilir) ve
kritik bir uygulama bu. Debian-Installer, bazi gomulu aygitlar vesaire
BusyBox kullaniyor. Merak edip simdi hizlica denedim, BusyBox'in kurulu
surumu bu testi gecti. Isi sansa birakmamak lazim, sozlerimin ozeti bu.

[Fevkalade yararli bilgiler]

Bu ayrintili bilgiler icin tesekkurler.

--
roktas