Re: [Linux-programlama] module olusturma ?

From: goktan kantarcioglu (goktan99@gmail.com)
Date: Fri 06 Jan 2006 - 09:40:10 EET

Selamlar

Proc dosya sistemine çok dokunmasa da modül programlama ile ilgili,
enderunix takiminindan Necati Ersen Şişecinin bu konu ile ilgili güzel
türkce bir dökümanı var,
http://www.enderunix.org/docs/linkmod1.html
http://www.enderunix.org/docs/linkmod2.html
http://www.enderunix.org/docs/linkmod3.html

buralardan başlamak olayı anlamak için güzel olur diye düşünüyorum,
ayrica bu işin temel dökümanı
http://www.tldp.org/LDP/lkmpg/2.6/html/index.html

bunun türkcesini belgeler.org'da bulamadım, ama sanki zamanında
görmüştüm diye hatırlıyorum, bakmakta fayda var.

iyi calismalar
goktan