[Linux-programlama] PDFlib ve turkce karakterler

From: Mustafa Karakaplan (mkarakaplan@inonu.edu.tr)
Date: Sun 01 Jan 2006 - 21:20:15 EET

Selamlar.

pdflib kullanarak dokuman olusturmaya calisiyorum. Olusturdugum pdf dokumanlari xpdf, gv
ile actigimda sorun yok. Ama acrobat reader ile actigimda ya turkce harfler gorunmuyor
ya da karekterler diger karakterlere gore daha ince gorunuyor.
pdflib konusunda bilgisi olanlarin onerilerini ve cozum yontemlerini bekliyorum.