[Linux-programlama] php excel export class

From: hüseyin özbey (huseyin_ozbey@evkur.com.tr)
Date: Sat 31 Dec 2005 - 19:39:27 EET

Merhaba
phpmyadmin de bir query calistirip sonucu her bir kolonun ismini yazmis bir sekilde excel dosyasi olarak Export ediyorum ve dosya ismi olarakta sabit bir isim ve gunun tarihini veriyorum. Ama bunu her sabah yapiyorum. Bu otomatik yapacak bir php scriptini nasil yazmak istiyorum, arastirinca excel e export eden class larda buldum ama siz hangisini kullaniyorsunuz?

Bu vesile ile hepinize hayirli seneler dilerim.

Saygilarimla

Huseyin A. Ozbey