Re: [Linux-programlama] NFS Share Tool 0.2

From: ali@linuxprogramlama.com
Date: Mon 31 Jan 2005 - 19:04:34 EET

Selamlar
Kaynak kodlari halihazirda icerisinde mevcut bu kodlar ui dosyalarindan uretiliyor. Siz compile.sh komutu calisitirinca alt dizinlere olusturuyor. Ancak baska bir makinede bakinca derleme problemi ile karsilastim. Sanirim sizde bu yuzden bu mesaji yazdiniz. Bu problem icin ister nfsshare.pro dosyasindan </mnt/hda6/Projects/nfsshare/0.2/> kisimlarini silip sadece dosya adlarini birakabilirsiniz yada bunu yapmam derseniz tekrar indirebilirsiniz. Dosya guncellenmistir.
M.Ali VARDAR