[Linux-programlama] yahoo eposta sorunu

From: firak irak (f_irak@yahoo.com)
Date: Mon 31 Jan 2005 - 09:42:02 EET

Merhaba,
Böyle bir soruyu nereye yazacağıma pek karar veremedim
ama ben proramlama ile ilgili kısmını merak ettiğim
için buraya yazmaya karar verdim.
üniversite ortamından internete giriyoruz. yahoo da
iki eposta hesabım var. birincisiyle sisteme giriş
yapıp her işimi hallediyorum. ikincisiyle ise sadece
sisteme giriş yapabiliyorum ama onun dışında hiç bir
iş yapamıyorum. "inbox" a dahi giremiyorum. firefox
adres için "hiç bir bilgi içermiyor" hatası veriyor.
bu hata sürekli böyle. sistemde başka kullanıcılarda
aynı sorunu yaşıyor.
Yani bazı epostalar her zaman kullanılıyor bazıları
ise hiç bir zaman kullanılamıyor ve bu durum sadece
yahoo için böyle. Ben düşünüyorum bir sonuç
çıkartamıyorum. sorun sizce neyden kaynaklanıyor
olabilir. yahoo programlamasından mı yok sa ağdan mı
veya başka bir şeydenmi?
Kolay gelsin..

Fazıl IRAK