Re: [Linux-programlama] PHP ile Grafik Cizdirmek

From: Husrev Ozayman (wapper@gmail.com)
Date: Tue 25 Jan 2005 - 18:10:53 EET

Arkadaş sanırım PHP de nasıl resim çizdirilir diye sormak istedi..

Sevgili arkadaşım ilk olarak şunu söylemek isterim ki, PHP'de grafik
çalışmaları GD Library adı verilen bir kütüphane ile sağlanmaktadır..

Bu konu ile ilgili aşağıdaki sayfa umarım sana yardımcı olur..;

http://tr.php.net/manual/en/ref.image.php

Hüsrev Özayman
wapper@gmail.com