Re: [Linux-programlama] mysql veri okutmak

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Mon 17 Jan 2005 - 01:46:55 EET

kullandiginiz veritabani ne bilmiyorum ama teorik olarak
veritabanindan cekebileceginiz en kucuk bilginin "field"
seviyesinde oldugunu tahmin ediyorum.

sql komutlari ile belki bunu kucultmek mumkun olabilir.
Ama bence field'i programiniza alip sonra budamaniz
gerekebilir.

Eger surekli ayni 300-350 karaktere ihtiyaciniz varsa
o zaman bir summary field olusturun ve o field icindeki
degerleri alin.

Saygilar...