Re: [Linux-programlama] RS485

From: memetk (memetk@gmail.com)
Date: Sun 16 Jan 2005 - 22:31:53 EET

Merhaba,
Datasheet içinde yalnızca pinler var.
Başka bazı cihazlara ait bulduğum dökümanlarda ioctl kullanılarak RS485
auto mode yerine RDS mode çalıştırma gibi şeyler gördüm.
Donanım sağlayıcı, pinleri gerekli şekilde bağlarsak (RS485 için N/C
olan ama parantez içinde RS232 RTX falan yazan pinleri) RS232 gibi
kullanabileceğimizi iddia ediyor.
10 K civarında bir dosyayı ekliyorum. Umarım bu sorun olmuyordur.
Teşekkürler.