Re: [Linux-programlama] PHP/HTML ile sayfa düzeni

From: Erdal YAZICIOGLU (erdal.yazicioglu@gmail.com)
Date: Tue 11 Jan 2005 - 16:31:38 EET

Merhabalar,

Yazdığım programda hafta sonu raporlarını PHP ve MySQL ile alıyorum. Acada HTML sayfasını bastırırken PDF de kullanığımız addpage fonksiyonu gibi bir fonksiyon varmıdır? Yani a4 sayfasını print ederken bir sonraki sayfaya geçsin...

ne demek istediğimi anlatamamış olabilirim. Eğer ilgilenmek isteyen arkadaşar http://erdal.martinmysteresociety.com/ adresindeki programa demo - demo kullanıcı adı ve şifresi ile girip arıza işlemleri altında detaylı rapor sorgulamadan OPEN'ı seçerlerse belki biraz anlatmış olurum. Ekrana gelen sayfayı nasıl düzgün bir şekilde basabilirim.

Saygılar

Erdal YAZICIOÄžLU