[Linux-programlama] kylix

From: Orcun (orcunapaydin@gmail.com)
Date: Thu 06 Jan 2005 - 15:21:08 EET

Sistem debian sarge
kylix 3 yukledim yuklerken hic bi sorunla karsilasmadim.Programda
calisiyo yalniz bir iki satirlik bi kodda yazsam calistir deyince
kitleniyo acikcasi google da arattim bu sorun var ama genelde sorulara
cevap birakin ugrasmayin anjuta var glade varla bitiyo.Sitemde Kde yok
bununla ilgisi olabilir mi birde qt ile ilgili ne var ne yok yukliym
dedim bunda da basarili olamadim.

Yardimci olursaniz sevinirim...