[Linux-programlama] mysql ok ama apache çalışmıyor

From: Refik Şenol Çetin (resecetin@bembilgisayar.com)
Date: Wed 05 Jan 2005 - 19:44:53 EET

Merhaba

Mysql şu an bilgisayarımda çalışıyor ama apache çalışmıyor:

Verdiği hata:

"Starting httpd2: httpd2: Could not determine the server's fully qualified
domain name, using 127.0.0.1 for ServerName [HATALI]"

Diyor ...

Mandrake 10 kurdum. Hiçbir şey yapmadım sadece cd dekileri kurdum ve mysql
çalışıyor veritabanı yarattım tablo yarattım hepsi tamam.

İkinci derdim onboard ekran kartım var ama tanımadı. Sürücüsü mutlaka vardır
yeni bir makine server. Asus anakart. Nasıl yükleyeceğimi bilmiyorum driveri
bulsam bile.

İyi Çalışmalar.....

Refik Şenol ÇETİN

BEM Bİlgisayar Proje Yöneticisi