RE: [Linux-programlama] RE: MySql Server yedekleme..

From: S.Çaðlar Onur (caglar@uludag.org.tr)
Date: Tue 04 Jan 2005 - 20:23:44 EET

Selamlar;

Buna şu açıdan bakalım;

MySQL sürümler arasında veri yapısı formatını olabildiğince sabit
tutmaya çalışıyor ve bunuda fena becermiyor gibi [ pg ise bunu yapmıyor
versiyon arası geçişlerde SQL dump almak gerekiyor ]

Enver size bunun mümkün olmadığını değil tercih etmeniz ilk yönyem
olmadığını söylemeye çalışıyor.

Mysql dizinini yedekler seneler boyu mutlu mutlu yedeklerden geri
yükleyebilirsiniz [ bkz: ben senelerdir böyle bilgisayar
değiştiriyorum ]. Ama bunun aslı adam gibi sunulan araçları kullanmak
standart SQL yedekler almak v.s olsa gerek [ ben yapıyorum çümkü
üşeniyorum SQL dump almaya kolayca kopyalamak daha kolayıma geliyor,
ayrıca mysql veritabanımı kaybetsem hayatımda birşey değişmez ]

Saygılar

S.Çağlar Onur <caglar@uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/