[Linux-programlama] SHELL dili ve FTP komutu

From: OKAN ARI (okanari@aridersanesi.com)
Date: Tue 04 Jan 2005 - 00:47:20 EET

Shell ustunde yedeklemeleri otomatik yapacak bir script ile ugrasiyorum.
Script database ve gerekli dosyalari bir tar.gz icine atiyor. Ben bu dosyayi
ftp komutunu kullanip gerekli kullanim sekli ile istedigim ftp adresine
upload ediyorum. Ancak bunu shell ile nasil yaparim. Amacim su var olan
xxx.tar.gz dosyasini baska bir sifreli ftp sunucusuna upload etmek.

Not : ftp fti.uzakmakina.com
username soruyor : yaziyorum
password soruyor : yaziyorum
sonra
send local dosya uzak dizin/dosya

Yukaridaki sekilde manuel oluyor ama bu otomatik nasil yapilir?

Tesekkurler
OKAN