[Linux-programlama] Php de ve C de Openssl

From: hakan@stud.sdu.edu.tr
Date: Fri 25 Feb 2005 - 21:42:39 EET

Merhabalar,

C de yazdıgım bir program 7000 . portu dinleyip buradan bilgi okuyor. Bu porta
da bilgiyi php ile ayni bilgisayardan gonderiyorum. Fakat uzaktan telnet vs ..
ile bu portuma bilgi yazmaya kalkan kişileri engellemek için php den bilgileri
ssl kripto ile gonderip bunu porttan okutup C programımda çözdürmek istiyorum.
(firewall olmadığını yada durduğunu düşünüyorum)

Bunu yapmam için openssl kullanmalıyım sanırım fakat C de hangi kütüphaneler
kullanılır phpde kripto yaparken bi primary key e gore mi yapılır karşı taraf
bunu nasıl çözer gibi sorularım olacak.
Bu konuda türkçe pek bişey bulamadım. Başlangıç için Birkaç aydınlatıcı bilgi
verebilirseniz çok memnun olurum. örnek link vs de olabilir.
Teşekkur ederim.