Re: [Linux-programlama] e-mail'lerden veri tabanina veri girisi

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Wed 23 Feb 2005 - 18:26:20 EET

Cumle kaliplari belliyse kolay ama degilse biraz Yapay Zeka
karistirmaniz gerekebilir :)

Linguistic bana hep karisik gelen bir konu olmustur...

Eger teknik acidan sorarsaniz, e-mail sunucu yazilimlarinin
(postfix ve qmail mesela) hemen hemen hepsi belli bir kullaniciya
gelen bir maili belli bir programa pipe etmenize izin verecek
ozellik/eklentilere sahip. (qmail'de .qmail dosyalari ile mesela)

Saygilar.