Re: [Linux-programlama] Kabuk programlama da random komutu

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Mon 21 Feb 2005 - 01:21:43 EET

Kesinlikle vardir, ancak benim aklima gelen pratik bisi
php'nin script kullanimindan istifade ederek ya da
oturup C ile random ifade veren bir minicik program
derleyerek scriptinize bu ozelligi kazandirabilirsiniz :)

Kabuk scriptiniz icinde yazdiginiz programi cagirir
ciktiyi istediginiz gibi random kullanabilirsiniz...

php kullanirsaniz sisteme bagimli kalir ama C ile
yazarsaniz daha esnek olur.

Saygilar.
Umut Demirhan