Re: [Linux-programlama] Otomatik kod tamamlayan php v e html editörü

From: Guray SATICI (guray.satici@gmail.com)
Date: Mon 14 Feb 2005 - 10:59:04 EET

On Mon, 14 Feb 2005 10:47:48 +0200, Tolga KORKUNCKAYA
<tolga@forsnet.com.tr> wrote:
> armut ha! sabah sabah pek neseniz yerinde bakiyorum :(
> para vermeden kullanma durumuna gelince, iste o sizin seciminiz.
>
> konuya donersek:
> eclipse windows uzerinde de calisiyor ek olarak.
> r.tolga

Tamam alinmayin :)
dediginiz programi da incelerim .. aslinda bi cok programa bakmistim
vakti zamaninda Zend de kaldim bi sure .. ama iyi diyorsaniz onu da
kullaniriz ..
is dolayisiyla .. mahkum ediyorlar windows a ne yapalim
Hele bi de MS SQL le ugrasmak zorunda birakiyorlar ya ..
Uyuz bir durum .. ondan sabah sabah pek neseliyim :)
Neyse kusura bakmayin ..