Re: [Linux-programlama] Otomatik kod tamamlayan php v e html editörü

From: Tolga KORKUNCKAYA (tolga@forsnet.com.tr)
Date: Mon 14 Feb 2005 - 10:11:33 EET

IBM tarafindan gelistirilmis ve sonra kaynagi acik kod haline getirilmis
olan eclips ide'yi kullanabilirsiniz. Aslen Java Platformu icin
gelistirilmis olmasina karsin php-eclipse.org projesi ile cok basarili
bir php editoru olmus durumda. Kendi debugger'i kod tamamlama vb
islevleri mevcut. Uzun suredir kullanmaktayiz, ancak notebook ile
calisirken java kullaniyor olmasindan dolayi Quanta'yi tercih ediyorum.
Quanta KDE program grubu icerisinde cok guclu bir yazilim olmak uzere.
Hali hazirda, csv, sftp, webdav gibi site upload ozelliklerini
kullanabiliyor olmasi, yazilimin ana penceresinin istendigi gibi
ayarlanabilmesi, ozel toolbar hazirlayip kullanabilme gibi cok ileri
ozellikleri var. Ornegin belirli bir projede cok kullandiginiz sabitleri
veya degiskenleri ozel template kodlarini bu ozel proje toolbarina
ekleyip kisayol atayabiliyorsunuz. Cok heyecan verici bir gelecegi var
bence. Kod tamamlama ozelligi var, hatta template kodlar olusturup
kendiniz de ozellestirebilirsiniz.

Kimsenin artik Zend'e para verip kullandigini sanmiyordum halbuki.
Acik kaynak olanlar varken ohooo...!
siz hale annenizin editorunu mu kullaniyorsunuz :)

r.tolga