Re: [Linux-programlama] Bu siteyi inceliyebilecek bir akadas varmi ? http://www.safesquid.com

From: gokmen goksel (gokmen@nowa.gen.tr)
Date: Mon 14 Feb 2005 - 01:42:45 EET

Unix&NT/ 2000-Mäklarna wrote:

> Sn Arkadaslar
Selamlar oncelikle,

> Asagidaki siteye yakindan göz atabilecek bir arkadasimiz varmi?
Yakindan bakmak ? nasil yani ?

incelemeden kastinizi tam olarak anlamamis olsamda (belki turkce ne diyo
diye soruyorsunuz olarak tahmin ediyorum) site safesquid proxy sunucu
hakkinda hazirlanmis bir site, safesquid ne ise yariyor diyorsaniz orada
yazani aynen kopyaliyorum;

# distribute Web-access to a large number of users
yuksek sayidaki kullanicinin web'e erismesini saglar

# remove unwanted content,
istenmeyen icerikleri ortadan kaldirir,

# increase privacy,
guvenligi arttirir -aslinda gizliligi arttirir olacak ama sacma geldi :)

# and to simply make surfing the Web a more pleasant experience
ve basit olarak web'de sorf yapmayi daha guzel bir hale getirir.

ama hala neyi merak ettiginizi bilmiyorum, aklima bu alet linux'ta
calisir mi geliyo ki dedigine gore zaten linux icinmis ... ayrcia bu
konunun programlama listesiyle olana iliskisini de kavrayabilmis deilim.

--
gokmen.goksel
gokmen.nowa.gen.tr