[Linux-programlama] Sql de tek tırnak sorunu

From: firak irak (f_irak@yahoo.com)
Date: Thu 10 Feb 2005 - 08:22:56 EET

Merhaba,
Unix sistem üzerinde oracle çalistirmaktayim.
Yazılımla oracle
arasindaki her iletisimi sorgu kullanarak yapiyorum.
İcinde tek tirnak
olan bir metni veritabanina kaydedebiliyorum. Ama bu
veriyi tekrar veri
tabaninda alamiyorum. Sorgunun sonucu bos dönüyor. Bu
olay sadece
icerisinde tek tirnak olan veriler için geçerli. Bu
sorun neyden
kaynaklaniyor olabilir, bu verilere nasil
ulasabilirim.

Başarılar...
Fazıl IRAK