Re: [Linux-programlama] Select + iframe nasıl

From: Yüksel ÖZCAN (yuksel@linux-sevenler.org)
Date: Wed 09 Feb 2005 - 00:11:41 EET

Selamlar,

Sorunumu cozdum, a$agida cozum yolu var, daha once de birisi bu i$i
yapmaya calisiyordu. Kodu oldukca kisa tuttum, herkesin anlayaiblmesi
icin. Sayfayi refresh etmeden db'den yada cookiden veri okuyup ekrana
yazmak icin birebir. Webde konu ile ilgili bayagi bi ornek var, ama kari
$ik ornekler, neyse uzatmiyim fazla da toplam 28 satir olan 2 sayfa kod
var;

--------server.php---------
<head></head>
<script type="text/javascript">
<?php
 echo "window.parent.yolla(\"$deger\")"; //bu bolume gerekli sql
sorgulari da yazildiktan sonra sonra script istege ozel genisletilebilir
 ?>
</script>

----------client.html----------------
<head>
<script type="text/javascript">
function yolla(parameter) {
  document.the_form.textbox2.value=parameter
}
</script>
</head>
<iframe id="gizliFrame"
  name="gizliFrame"
  style="width:0px; height:0px; border: 0px"
  src="server.php"></iframe>
<form name="the_form" onSubmit="return false;">
  <input name="textbox1" type="text"
onChange="window.gizliFrame.location='server.php?deger=' +
this.value"><br>
  <input name="textbox2" type="text"><br>
</form>

2 sayfadan olusan kod bu kadar,