[Linux-programlama] Re: PHP Cross select box örneği

From: Volkan YAZICI (yazicivo@ttnet.net.tr)
Date: Mon 07 Feb 2005 - 06:23:32 EET

Merhaba,

Firefox/Mozilla JavaScript Console ile include() edilmiş sayfayı açıp
Select Box'lar üzerinde işlem yaptığınızda herhangi bir uyarı ya da
hata alıyor musunuz?

(İmza: Koda uzun uzun göz atmaktansa, tembellik edip ilk önce şu çalışması
beklenen script'e hele bir JS Console'da göz atayım diyen kullanıcı :)

İyi Çalışmalar