Re: [Linux-programlama] PHP Tarih - Tarih = Kalansüre ?

From: Serdar Aytekin (serdar-linux@eximinter.com)
Date: Thu 03 Feb 2005 - 16:11:42 EET

>Serdar bey çok sağolun çalıştı ancak ben hala anlamadım :(

>2005-02-03 22:15:13

>$sa = substr($kayit,11,2); 22 değerini
>$dk = substr($kayit,12,2); 2: değerini
>$sn = substr($kayit,17,2); 13 değerini

>almaz mı ?

bu kisimdaki sonuclari kodun icerisinde print ederek islemleri takip edebilirsiniz. Ancak
saniriyorum en duzgun hali su sekilde olsa gerek;

 $sa = substr($kayit,11,2); //saat
 $dk = substr($kayit,14,2); //dakika
 $sn = substr($kayit,17,2); //saniye

Bende daha oncekileri maillerde bu kismi hatali aktarmis olabilirim. Dedigim gibi en saglami kod
icinde print edip ona gore bakmak. Iste burada explode kullanmis olsaniz bu tur sorunlar olmazdi :)

Kolay gelsin,
Serdar Aytekin