Re: [Linux-programlama] PHP Tarih - Tarih = Kalansüre ?

From: Ahmet ERDOĞAN (ahmet@orumcekyazilim.com)
Date: Thu 03 Feb 2005 - 15:35:05 EET

Serdar ve osman bey yaklaşımlarınız güzel ancak

 $sa = substr($kayit,12,2); //saat
 $dk = substr($kayit,15,2); //dakika
 $sn = substr($kayit,18,2); //saniye

bu değişkenlere zaten saat dakika ve saniye değerlerini alabiliyoruz
explode fonksiyonuda aynı işi yapıcaktır asıl sorun veritabanındaki
bugün ileri bir saatteki bir değerin karşılaştırılması anında

if ($tarih >= $bugun)

kontrol deyiminden sonraki alanların çalışmaması bana mantıksız geliyor
ya bu karşılaştırmada saat,dakika,saniye değerlerini değerlendirmeye almıyor yada
12 - 24 saatlik format karışıklığı var gibi geliyor bana.........