Rv: Re: [Linux-programlama] <Egitim> Java Programlama Dili egitimi

From: Bora (bora@boragungoren.com)
Date: Wed 02 Feb 2005 - 12:52:05 EET

Merhaba,

Java (ve diğer benzeri teknoloji) eğitimleri veren bir şirket yöneticisi
olarak şunu söyleyebilirim; normalde çalıştığınız il dışında eğitim organize
etmek oldukça zahmetli oluyor.

Genellikle eğitmenler yüksek lisans - doktora öğrencisi olduğu için
bulundukları şehirden kolay kolay ayrılamıyorlar. Ayrıca uzak şehirde olunca
sınıf kirası gibi (tahmin edeceğinizden çok daha yüksek) bir maliyet ortaya
çıkıyor. Bu nedenle makul katılım sayısı garantilenmeden (ücretin önceden
ödenmesi, kredi kartı ile ödeme sözleşmelerinin imzalanması gibi) başka
şehirlerde eğitim yapmaktan bütün firmalar kaçınıyor.

Bir ara İzmir'de bir Linux eğitimi vermek istemiştik. Bir (tam olarak 1)
kişi istekli olmuştu. Ama mekan ayarlaması, vs yapılırken yaptığımız
duyurular ile ilgilenip başvuranların çoğunluğu iş ciddiye binince son gün
yan çizince, iş haliyle iptal olmuştu. O bir kişiye de mahçup olmuştuk. Hoş
olmamıştı. Hatırlarım.

Eğer 1 kişi değil de ciddi bir sınıf mevcudu organize edilirse en azından
biz (Portakal Teknoloji) Türkiye'nin her yerinde eğitim verebiliyoruz.

Sevgiler.

Bora.

not. Kendim şahsen tanımıyorum ama Obje7 ekibinin iyi olduğunu bir iki yerde
duydum. En azından içeriklerini bizden sonra Java 5'e geçirebilen ilk ekip
oldular. :-) Bu da yaptıkları işe önem verdiklerini gösteriyor. Umarım
listedeki insanların bazıları İstanbul'daki bu eğitime katılabilir.