Re: [Linux-programlama] PHP sorusu

From: Melih Arda YALÇINER (arda@uzem.itu.edu.tr)
Date: Fri 30 Dec 2005 - 12:42:59 EET

Merhaba

Fikir verdiğime sevindim :)
$_POST['sorgu'] değişkenini örnek olarak verdim. birden fazla form
elemanı varsa isterseniz array kullanın

Örneğin;

    $sorgu_parametresi=array();
    $sorgu_parametresi[]=$_POST['parametre1'];
    $sorgu_parametresi[]=$_POST['parametre2'];
    $sorgu_parametresi[]=$_POST['parametre3'];
    // ...
    $sorgu_parametresi[]=$_POST['parametreX'];

şeklinde bir veri saklama yolu seçebilirsiniz. burda
parametre1..parametreX değişkenleri arama formundaki elemanları (select,
textbox, vs vs) temsil ediyor

İyi çalışmalar