RE: [Linux-programlama] sessionda hata

From: Agah ALICI (agah@sakarya.edu.tr)
Date: Wed 28 Dec 2005 - 17:44:21 EET

merhaba posttan aldığın değerleri dizi şeklinde alırsan.
yani
$_POST["adet"][0] = 1;
$_POST["adet"][1] = 1;
$_POST["adet"][2] = 1;
şeklinde alırsan

$_SESSION["adet"] = implode(",",$_POST["adet"]);
şeklinde kullanabilirsin.

formundada değerlerini

<input name="adet[0]" ....
şeklinde kullanırsan sorunun çözülür sanırım.

kolay gelsin

  _____