Re: [Linux-programlama] İşletim Sistemini Öğrenmek

From: Cem Ahmet MERCAN (HBM) (mercan@be.itu.edu.tr)
Date: Sat 17 Dec 2005 - 09:53:48 EET

Merhaba;

        C derleyicileri mimariyi ve işletim sistemini gosteren değişkenler
vardır.
#ifdef SUN
printf("sun makine\n");
myOS="Solaris";
#endif

şeklinde makine yada işletim sistemine özgü işler yaptırabilirsiniz.
http://doc.trolltech.com/3.3/qglobal-h.html
adresindenki örnekler neredeyse tüm olasılıkları içeriyor.

İyi günler.

Cem Ahmet MERCAN

--- Sat, 17 Dec 2005 tarihli iletisinde Alper KANAT soyle diyordu: