Re: [Linux-programlama] php ile yeni sayfadan başlayarak yazdırma

From: Bulent Sener (bsener@inonu.edu.tr)
Date: Fri 26 Aug 2005 - 00:24:07 EEST

Merhaba,
İlginize teşekkürler ancak sanırım eksik anlattım.

Görünüşü yaklaşık aşağıdaki gibi olan bir öğrenci listesi var:

Bölümü : abc...
TC Kimlik No | Adı | Soyadı
123456789012 | Ali | CAN

Bu listede Bölümü için değer, her değiştiğinde yani ilk bölüm "abc" ise ve bu bölümdeki
10 öğrenci veritabanından çekildikten sonra bölümü "def" olanlar listelenmeye
başladığında bunu yeni sayfada yazdırmak istiyorum. Yani her bölüm yeni sayfaya
yazılacak. Şu an her bölüm için bir popup pencereye yazılacak biçimde bir deneme
yapmaktayım ama ne kadar başarılı olur bilemiyorum.

Saygılarımla,
Bülent ŞENER