[Linux-programlama] libjpeg kullanarak boyut deÄŸiÅŸikliÄŸi

From: Volkan YAZICI (yazicivo@ttnet.net.tr)
Date: Mon 22 Aug 2005 - 18:11:55 EEST

Merhaba,

libjpeg[1] kullanarak varolan bir resmin boyutunu deÄŸiÅŸtirip ekrana
basmak istiyorum. Ne hikmetse, konu üzerine internette adam akıllı bir
tek dökümana bile rastlamadım. Web'de bulduğum bir kaç örneği [2]
düzeltip çalıştırmayı denediğimde ise SegFault alıyorum.

1. Hayır imagemagick kullanmak istemiyorum. Sadece libjpeg olacak.
   Program gömülü bir sistemde çalışacak.

2. http://www.crazylogic.net/thumbize/thumbize-1.1/thumbize.c

Konu hakkında deneyimi olan birileri varsa, önerecekleri çıkış yolları
(örnek kod, dökümantasyon vs.) gerçekten çok yardımcı olacak.

İyi çalışmalar.

--
"We are the middle children of history, raised by television to believe
that someday we'll be millionaires and movie stars and rock stars, but