Re: [Linux-programlama] php'ye dizi değişken göndermek

From: veli akçakaya (v.akcakaya@gmail.com)
Date: Mon 22 Aug 2005 - 01:33:42 EEST

Merhabalar,
cevabınız için çok teşekkürler, özellikle for ile değişken içeriğini
yazdırma işi gerçekten güzel. Sizin de belirttiğiniz gibi aslında benim
derdim, form elemanı olmayan bir değişkeni gönderebilmek.
function gonder() {
a0=1; a2=3; ...
form.submit(true);
}
test.php dosyasına a0, a1, vs. değişkenleri form alanı olarak
tanımlanmadığı için ulaşmıyorlar. Değişken test.php dosyasına ulaşsa bir
şekilde çözeriz ama ulaşmıyor. Bunun için nasıl bir teknik
kullanılabilir. Ya da "a" değişkeni alt satırlarda tanımlanacak bir
hidden alan ile gönderilebilir mi? Değişkenin dizi olmasını özellikle
istiyorum, çünkü javascript içinde max değer belli olmayacak.
Tekrar teşekkürler, iyi geceler...

Umut D. yazmış: