Re: [Linux-programlama] Resim kaydetme

From: veli akçakaya (v.akcakaya@gmail.com)
Date: Sat 20 Aug 2005 - 17:28:37 EEST

Merhabalar,
Verdiğiniz link'i daha önceden incelemiştim ancak belki gözümden
kaçmıştır diye baştan bir daha inceledim maalesef gene de aradığımı
bulamadım. Derdimi örnek vererek anlatmaya çalışayım;
$imaj=imagecreate(400,200);
imagefill($imaj,55,100,$renk);
$renk=imagecolorallocate($imaj,191,11,33);
imagestring($imaj,5,50,58,"Deneme...",$renk);
imageGIF($imaj);
gibi bir kodla $imaj ile saklanan bir resim oluşturuyorum. Ben bu $imaj
ile temsil edilen resmi dosya olarak disk'e kaydetmek istiyorum. Yani
tarayıcıda gözüken resim gif ya da png dosya olarak kaydedilecek.
php.net'te veritabanında blob olarak tutulan alanların kaydedilmesi var.
O da benim işime yaramıyor. Bu konuda ne yapabilirim.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler....

Ali Dereli yazmış: