[Linux-programlama] Python - Kodu Derleyerek Kullanmak ?

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Thu 18 Aug 2005 - 17:18:14 EEST

Merhaba,

Şu anda elimdeki kitaptan Python öğreniyorum. import ile bir modülü
ekleyince modül derleniyor ve klasörün içerisinde modul.pyc gibi bir
isimle kaydediliyor. Peki diyelim ki ben yazdığım kodun gözükmesini
istemiyorum ve derleyerek vermek istiyorum..? Linux ortamında bunu
yapabileceğim bir program ya da python'un kendisi dahilinde bir
parametre vs var mı ?

Teşekkür ederim..