Re: [Linux-programlama] mail komutunda gonderen mail adresi de tanimlayabilirmiyiz?

From: Cem Ahmet MERCAN (HBM) (mercan@be.itu.edu.tr)
Date: Sat 13 Aug 2005 - 19:14:08 EEST

merhaba;

asagidaki benim mailim ile calisan hali:
mail -s deneme mercan@be.itu.edu.tr -u mercan -r mercan@be.itu.edu.tr
asagidakini denemedim ama sizin istediginiz gibi:
mail -s deneme huseyin_ozbey@evkur.com.tr -u mercan -r huseyin_ozbey@evkur.com.tr
burada -r 'den sonraki adresten geliyormus gibi olacak ancak mail servera
kendi kullanici adinizi ( -u mercan ) soylemelisiniz.

ben susede denedim ve mail nail'e soft link.Belki ondan fark ediyordur.

        Cem Ahmet MERCAN

--- Sat, 13 Aug 2005 tarihli iletisinde Huseyin A. Ozbey soyle diyordu: