[Linux-programlama] mail komutunda gonderen mail adresi de tanimlayabilirmiyiz?

From: Huseyin A. Ozbey (huseyin_ozbey@evkur.com.tr)
Date: Sat 13 Aug 2005 - 09:14:16 EEST

Merhaba
mail komutunun man dosyasini inceledim ama su iki sorumun cevabini
bulamadim.

mail komutu ile komut satirindan mail atarken dogal olarak aliciyi
tanimliyoruz, peki gonderen mail adresi de tanimlayabilirmiyiz? Baska
bir ifade ile default gozukeni degistirebilirmiyiz?

Birde echo ile mail'in kendisini yazarken satir basi nasil yaparim. \n
ve <br> satir basi yapmama imkan saglamadilar.

echo "mesajin kendisi ama satir basi yapmak istiyorum" | mail -s
"PROBLEM PROBLEM" huseyin_ozbey@evkur.com.tr

Saygilarimla

Huseyin A. Ozbey