[Linux-programlama] Tarayici Uzerinde WYSIWYG Uygulamasi

From: veli akcakaya (v.akcakaya@gmail.com)
Date: Fri 12 Aug 2005 - 15:57:41 EEST

Merhabalar,
Macromdeia'nın Dreamweaver programı gibi ancak tarayıcı üzerinde çalışan
(WYSIWYG) açık kaynak kodlu herhangi bir yazılım var mıdır? Şöyle düşünelim,
firefox sayfası iki frame'e ayrılmış olsun, üst kısımda görsel olarak
tasarım yapılan ve araç çubukları olan bir bölüm, alt kısımda da yukarıda
yapılan tasarımın çıktısını gösteren bir yazılım var mıdır? Ancak sadece
metin üzerinde font boyutu işlemleri değil, bu işlemlerin yanında layer,
tablo, resim vs. eklenen ve eklenen nesnelerin özellikleri ayarlanabilen bir
uygulama olacak. Böyle bir uygulama yok ise, tarayıcı üzerinde çalışacak
böyle bir uygulamayı yazmak ne kadar mümkündür ya da mantıklıdır. PHP ile
sanırım biraz zor olur, ama mümkün olup olmadığını bilmiyorum. Muhtemelen
JAVA bu iş için biçilmiş kaftandır, ancak onu da hiç bilmiyorum.
Önerilerinizi bekliyorum, şimdiden teşekkürler,
Kolay gelsin...

v e l i a k ç a k a y a