Re: [Linux-programlama] PHP - Mail Gönderme

From: Fatih YILDIZ (mfyz@linux-sevenler.org)
Date: Wed 10 Aug 2005 - 16:32:48 EEST

php'nin imap kutuphanesini kullanarak pop3 bir hsap kullanarak gonder.
oldukca kolay.. hicbir sorun yasamazsin. her mail kutudan kutuya gitmis
olur. 2 tane 100mbit'lik makine arasinda hic hiz sorunu yasamadan istedigin
hesabini kullanarak gonderebilirsin. ayrica donusler de o kutuya
geleceginden butun gelenleri blackhole yaparak dönen mail kalabalığını da
yoketmis olursun..